Princess1 Pinar4063 biz de kullanıyoruz 2 ay olacak hiç yapmadı ancak her bebekte olmayacak diye bir şey yok bikac gün kesin bakalim ondan mı oluyor öyleyse başka damla kullanirsiniz
Mucizemsinsenn Pinar4063 bende 3 haftadır kullanıyorum bir sorun yaşamadım ama her bebek farklıdır tabi
Sevilay61 Biz 6 aydır kullanıyoruz bir sorun yaşamaadık. Yalnız benım bebegımde de 2 ay gecmeyen bi ishal oldu sonunda besin alerjisi oldugunu öğrendik. Bestiron ishal yapmaz. Baska bır neden vardır
Sevilay61 Pinar4063 süt yumurta gbi besin alerjilerinde mamada da o gıdaların vıtamınleri oldugu ıcın olumsuz etkılenıyorlar maalesef. Doktora götürün evet uzun süreli ishal lerde kilo alımı duruyor maalesef. Gecmıs olsun