Pazar gününden salı akşamına kadar 38.7-39.7 arası ateşliydik sürekli hastanede serum bile düşüremedi ateşini ama yine de dolven verdirmedi doktorumuz cunku 2 yaşından önce kullanılmamalı. İshal olduğu için sakın fitil vermeyin ishali çoğaltırsınız bizede yapmadı yaptırtmadı doktorumuz. Dün ve bugün ateşimiz yoktu ishalimiz devam etti bugün vücudunda kırmızı benekler çıkmaya başladı ama kabarcıklı değil. 6. Hastalıktan şüpheleniyorum. Kaka ve kan testlerimiz temiz. Ateşi ne çıkarttı düşürttürmedi bilinmiyor. Hastanelerin hepsi virüs var etrafta çok diyor başka bir şey demiyor aciller bebek ve çocuk kaynıyor özel ve devlet 5-6 hastane gezdik. Yarın yine doktora gideceğiz vücudunda ki benekler için. Sizde bi kan testi verin bence bir şey çıkmazsa ateşte 2-3 gün sonra kesilirse benekler çıkarsa 6. Hastalıktan şüphelenebilirsiniz. Antibiyotik ve probiyotik kullanıyoruz 2 gün sonra keseceğiz antibiyotiği bakalım.