Kizlar benimde oglum 2.5 yasinda dün parkta elini kedi cirmaladi yuzeyel olsada hemen acile goturdum orda bir doz tetanoz bir doz kuduz asisi yapildi ve daha 3 dozumuz daha var 4 gun arayla olcagimiz. Fakat aşı bolgesi bu sabah biraz şiş ve kizarmis ayrica halsizlik ve gece az da olsa ateş yapti normal mi ? 🥴