Kızlar bebeğim biberonla besleniyor içerken dili damağına değiyor galiba cuk cuk bi ses çıkarıyor başka biberonda denedim yine çıkarıyor 1 aylıkken yapmıyordu sonra birr gün yapmaya başladı artık hep öyle içiyor şuan 3,5 aylık yaşayan nedenini bilen var mı dil dudak bağı falan yok