Anzak otelde kalmıştık biz saat kulesinin hemen yanında merkezde güzel temiz en çokta açık büfe kahvaltısını çok beğenmiştim☺️ o zaman hamileydim hiçbir şey yiyemiyordum orada yaptığım kahvaltıyı unutamıyorum 🤭 2023 yılında gitmiştik tavsiye ederim 😌