Ayakta durmaya yeni yeni başladı henüz sıralamıyor sadece bi yere tutunup duruyor ama fark ettiğim bişey var içe doğru basıyor ayaklarını yani yana doğru. Bazen tam basıyor bazen içe doğru. Acaba yeni ayakta durmaya başladığı için mi böyle yoksa bi sorun mu bu anormal bi durum var mı