Dilosko 26 aylık kızım akşam 10 da uyumuştu sabah da 7 de kalktı , 11.30 da geri uyumuş 2 de kalkmış . Şimdi de uyuyakaldı, endişe etmeli miyim ? Düşmedi dün bugün hiç
aysebb Dilosko Öğle uykusunu erken yapmış. Şimdide uyuması normal aslında çok anormal gelmedi bana bu durum. Benimde 21 aylık kızım var