Selaam. Kızlar ben oğluma doğduğundan beri mama veremedim bir kaç kere alıp çöpe attım. Anne sütü veriyordum ama güvencem olsun diye bulunduruyordum. Doğum iznim bitene kadar ara ara biberon alıştırmaya çalışıyorduk onda da çok zorlandım. Avent denedim almadı lansinoh zorda olsa aldı. 9 aylık oldu ama artık gece uykuya geçerken sütüm yetmiyordu. Bende yapay zekaya sorarak nası alıştırırım diye mamayla anne sütünü kademeleri olarak birleştir dedi. İlk gece 90 ml anne sütü 30 ml mama birleştirdim. Sonraki akşam 60 ml anne sütü 60 ml mama birleştirdim içti. Tadı demek çok baskın gelmedi mamanın. Şuan 2 gün bu şekilde içirdim ve en azından aç değil içim rahat. Peşine emzirdim tekrar uykuya dalması için. Hem bu şekilde süt üretimi için göğüslere sinyalde gitti hemde ben kendimi artık çok yıpratmıyorum yani umarım süreç bu şekilde devam eder. Sizlerde belki buna bir çare arıyorsunuzdur diye paylaşmak istedim. Çalışan anneyim iş yerinde 2 kere sağım yapıyorum bu arada. Anne sütüne de devam her fırsatta da emziriyorum sadece gece uyku öncesi bu şekilde devam etmek istedim.