Kızlar salı günü Bingöl’den Samsun’a geldik ama burası çok sıcak bebeğim yolda gelirken de çok terledi şimdi de terliyor çok huzursuz birde aşırı kusuyo ama fışkırır tarzda değil ama ağzından çok geliyor kesik şekilde sol gözü de akmaya basladi hasta mı oldu doktora goturmem gerekir mi bı kaç gün daha beklimmi yaşan varmı