ela_06 kişiden kişiye değişir bence. Hep az ağrısı oluyo diyen arkadaşlarım da vardı, anestezi al dayanamazsın diyen de… Ben takılırken ağrı hissettim dayanılmaz değildi ama sonra arttı. Ağrı kesici iğne yaptırdım. Tansiyonum düştü, şoka girmişim 😀 4 saat kadar hasta ede yattım ve buna ben bile şaşırdım😀 o yüzden bence başkalarına sormayın anlık gelişebilen şeyler var çünkü 👍 geçmiş olsun şimdiden…