2cocuk1hayat önce kaka yaptı sonra kaka yapmadı ondan ağlıyor demişsiniz anlayamadım 2 çocuk 1 hayat yazdığınız için çocuğun kolik ağlaması , gazı vs başka şeylerden de anlayabileceğini biliyorsunuz zaten . Sizi yargılamak istemiyorum kesinlikle iki çocuk bakmak çok zordur ne yaşadığınızı bilemeyiz halen lohusasınız da ama böyle gereksiz ilaç kullanımı ile bebeğin karaciğerlerine zarar veriyorsunuz. Bu vicdanınızı rahatlatmak için kendine dediğiniz ağrısı var diye verdim de çok gereksiz başkası bebeğinize baksa bebeğiniz ağlıyor diye carpol verse ne düşünürsünüz verdirmezsiniz siz kendi bebeğinize ağlıyor diye bunu yapıyorsunuz sonuca bakarsak bebeğe ağlıyor diye ilaçla uyutmuşsunuz tabi ki sizin bebeğiniz ama daha çok ama çok küçük .
Mümkünse destek alın bebeklerinize bakarken hem kendiniz hem bebeğiniz için.