Merhaba bende safra kesesi ameliyatı oldum ama İzmir’de oldum ameliyat hakkında hiç endişelenmeyin çok kolay bir ameliyat 3 yada 4 delik açıyorlar karnınızda kapalı ameliyat oluyor genelde yarım saat sürüyor genel anestezi ile bayıltıyorlar benim sürecim çok rahat geçmişti 1 gün hastanede kalıyorsunuz sonra eve geçiyorsunuz biraz haliyle ağrınız oluyor ama doktor gerekli ilaçları veriyor çok rahat olun hiç korkmayın ben çok korkmuştum ama korkulacak sıkılacak bir ameliyat değil çok geçmiş olsun umarım süreciniz çok iyi geçer