prenses37 Bende gittiğimde yeşil renkteydi sanırım kuafördeki hem almıyordu hemde canımı çok yakmıştı. Birde kuafördeki kadın dedi almıyor kıl köklerin çok sert bilmem ne aynı yeri alıp durdu ona rağmen vardı eve gelince affedersin vajinam sızlamıştı birde hamileydin 30.haftalardaydım mecbur gitmiştim karnımdan göremiyorum diye. Şimdi kendim alıyorum hiçte kalmıyor eğer bu almazsa çam sakızını öneririm