AselimmmDurum Evet doğru görümcem 3-4 ayda bir olurdu yumurtalıkları sağlıklıydı ama tembeldi. Doktor bir süre doğum kontrol hapıyla düzene sokmuştu. Daha sonra Hamile kalmak için sanırım klomen kullandı. Hamile kaldı doğum yaptı 7 ay sonra kendiliğinden adet gördü. Emziriyorsanız bu süreçte düzensizlikler olabilir. Yada daha geç olabilirsiniz. Benim günü gününe giden adet düzenim vardı doğumdan sonra 7. Ayda adet görmeye başladım.