Kızlar adetim her ay 15 20 arasındaydı . Bu ay 7sinde kan gördüm ertesi gün yoktu .bugunde kan gördüm hiç yok gibi kasıklarım ağrıyor hafif . İlk çocuğum sezaryan olmuştu . Leslie yapıyorum ip atlıyorum o zorlamış olabilir mi ? Adet günümde değil daha varken anlamadım neden olabilir