Arkadaslar bebegim 38 gunluk oldu 14.gunfen beri gaz sancilari yasiyoruz. Bu ara hic uyuyamiyor malesef tam uyutuyorum surekli ikiniyo geriniyo ve bu yuzden kendini uykudan uyandiriyo. Halbuki gunde 4-5 kez kaka yapiyor ara ara gaz cikariyor ama hala devam ediyor. Uykusuzluktan yoruldum artik aslinda kendisininde cok uykusu var ama sanci musade etmiyor sanirim. Banyo yaptiriyorum yumusar diye masaj yapiyorum ama hala ayni. Bagirsak dugumlenmesiyle alakali olabilir mi aklima sadece o geldi? Sizlerin bebeklerinde de oldu mu bir care buldunuzmu?