şimdi oksijen desteği de alıyor kendi başına desteksiz solunum yapması önce gerekiyor . Beslenmeyi kendisi ağızdan biberonla beslenmesi gerek .Sarılık ve enfeksiyon değerlerine bağlı olarak değişiyor . Sarılık şimdi düşüp birkaç gün sonra yükseledebilir tamamen bebeğe bağlı. Enfeksiyon değer yüksekse antibiyotik tedavisi sonucu takip edilir . Genelde tedavi aldığı 3-5-7 günlerde değerlerine bakıp devam edilir ya da kesilir .
Bebeğinizin zamanı var . Acele etmeyin günler içinde toparlanabilir. Şuan tahminen 3. Düzey yoğunbakımdadır 2. Düzeye geçtiğinde daha rahatlamış olur. Şimdi anlattıklarınıza göre gözlem altında kalmaya devam etmeli.
Anne sütü çok önemli düzenli vermeye devam edin biraz sabırlı olun inşallah gelişimini tamamladıktan sonra taburcu olacaktır.taburcu olacağı zaman
Anne dostu bir hastaneyse anne oteli ,uyum odaları için sizi çağırırlar bebekle uyumunuza bakarlar sizin için de eve hazırlık olur diğer hastanelerde de emzirmek için çağırıyorlar genelde .
Geçmiş olsun.