Ben kullandım kızım 15 aylıkken yan etkisi var mı bilemem ama bizde uykuya geçişi çok kolay olmuştu yine gece kalkmaları oluyodu tabi ama benim kızımın çok çabuk uykusu dağılırdı 10 damla verirdim kolay uyurdu şuan kullanmıyoruz ama alırsam yine ara ara kullanırım