AnnEmine1 buharda pişirme aleti olarak ikeaninkini kullanıyorum memnunum
TABAK Olarak OİOİ , LİTTLE GUSTO, kullanıyorum oioi koku yapıyor sanki bu ara öle geliyor bana
KAŞIK olarak her markadan aldım en çok ilk başlarda MORRY 3LU set kullandım
ALIŞTIRMA BARDAĞI AVENT , MUNİCHİN kullanıyorum
Benim kullandığım ve tecrübe ettiklerim bunlar 🌻