traineemom doğduğu günden beri emmedi. Yapmadığım kalmadı, aynı herkes emzir, emer, aç bırak, emer, emzirmen lazım diye diye bozuk psikolojimi iyice bozdular. Sürekli yetersiz hissettim bu yüzden, biri de çıkıp o anın tadını çıkart çocuk bu mama ile de sağarak da büyür demedi. Ben size diyorum ama kendinizi nasıl iyi hissedeceksiniz öyle yapın, bu anları benim gibi üzüntü dolu hatırlamayın. Ben sonrasında sağarak devam ettim, sağarak da ilerleyebilirsiniz mama ile de. Bir de annelik sadece emzirme ile olmuyor bunu da anlayıp darlamasalar keşke, iyilik yaptıklarını zannediyorlar ama stresten sütün geleceği varsa da gelmiyor.