ekins neden yapıyorlar bilmiyorum ama yapıyorlar 😂 kızım kaka yapmıştı çiş neyse de en azından her yer batmıyordu. Ama o kaka… Bir kuvvetle yaptı herhalde resmen bir metre gitmiştir şok olmuştum, yalnızdım bir de neye şaşırsam bilememiştim ahahaha Ay gözümün önüne geldi çok komikti bir bebeğe koşuyorum bir kakayı temizlemeye çalışıyorum surat ifadem korku ve şaşkınlık agagagag