ezelgub Kızlar kızım 2buçuk aylık çok fazla tükğrük çıkarıyor. Aynı durumu yaşıyan var mı ?ne zaman geçer ?normal mı ?
Gizmokzilla ezelgub oral döneme 2 aydan itibaren giriyor. Salya artışı normal. Ayrıca 2.ayından itibaren diş de çıkarabilir o yüzden salya artışı huysuzluk vs normal endişe etmeyin. Gelişim sürecine dahil bir durum 💐
ezelgub Rahatladım yazdıklaeınızı okuyunca çok sağolun. Peki kaç aylıkken diş çıkarmaya başlıyorlar?sizin bebekleriniz kaç aylıkken çıkardı