İç Anadolu’da yaşıyoruz. Havalar malum aşırı sıcak evimizde en üst kat çat katı. Sıcaktan boğuluyoruz bebekle. 3 aylık bu arada. Bez değişim sıklığımız zaman zaman aşırı terlediğinde azalıyor. Çişini hiç yapmıyor değil. Yapıyor ama normale göre az. Bakıyorum aşırı terlemiş gidip yüzünü yıkıyorum üstünü çıkarıp ılık su ile serinletiyorum gel git elini ayağını su ile serinletiyorum. Birkaç çay kayığı kaynamış su verebilirsin bu sıcaklarda anne sütü yetersiz kalabilir dedi doktor veriyorum su az. Sorum şu sizce bu bez değişiminin azalması normalmi. Aşırı sıcakta bezini çok doldurmuyor. İki saate biraz çiş yapıyor mesela. İlk kez anne oldum normalde saçma bi soruysa kusura bakmayın🙃