Kızlar merhaba, 3 ay 15 günlük bebeğim var. Kilosu 6800. Sadece anne sütü ile besleniyor sağım yaparak veriyorum. En son kontrolde kilo alımı 100 gram eksik çıktı. Günde 20 gram alması gerekirken 19 gram almış. Doktor 3 hafta sonra tekrar kontrole çağırdı. Ama bebeğimde yaklaşık 1.5 aydır iştahsızlık var. Ben süt teklif etmeden kısa sürede süt içmiyor. 150 cc sütü 2 saatte parça parça içiyor. Tekte bitirmesi için 3-4 saat aç kalması gerekiyor ama o da bana garip geliyor kilo alımı az olduğu için. Artık çizelge tutmaya başladım ne kadar içtiğini tam görelim diye.
Bu durumu yaşayan var mı ne yapabilirim