balmelinam evet mama içen bebeklerde çok kilolu olur diyen bende çok fazla duydum ama benim kızımda normal gidiyor 4 aylık 6500 kilo şuan çok gördüm aşırı kilolu oluyo bebekelr diye ama benim kızım değil öyle aşısı kilolu normal gidiyor hatta anne sütü alan bı arkadaşımın kızı var 2 aylıkken 6 kiloydu maşallahı vardı benimde sütüm var elhamdülillah ama meme reddi yaşıyoruz sağıp veriyorum mama da veriyorum çoğunluk mama şuan sağıma Okadar vaktim olmuyor 🥺