melekuz 1 yasinda oğlum var çok az yemek yiyyor kahvalti,öglen,aksam hepsinde az yiyyor doydugundan emin olamiyorum aç kalicak diye korkuyorum tavsiye verir misiniz siz nasil yemek yediriyosunuz ya da neler yediriyosunuz
acemianne___ melekuz o yaş dış süreci devam ediyor normal iştahsız olması , zorlamayın biraz yese de doyuyordur , siz ana öğünden bir saat sonra falan ara öğün teklif edin meyve olabilir kefir vs olabilir