Alt üst ayrımı tercih etmeliyim yoksa tulum mayolar daha mı kullanışlı olur
kuzeymommmm kıyafet olabilir direkt uvli hem korur da
kuzeymommmm benc3 alt üst ayrı daha iyi ya. Kaka yapsa çünkü cikart et zor oluyor