mom97X zeytinyağlılara su koymuyorum domatesin suyuyla incecik ateşte uzun uzun pişiyor çok lezzetli oluyor bir de hepsini bir koyarım önden kavurmam soğanı falan.etlerde eğer sadece etse başka karışık bir şey yoksa yüksek ateşte köfte gibi karıştırılmış bir şeyse kısık ateşte pişiririm.yemeklere tatlı toz biberi çok kullanırım mercimek çorbasına soğanı salcayla azıcık döndürürüm mercimeği koyarım pisiririm yani sonradan sos yapmam patates falan da koymam