Selamlar ben de doktor onayıyla kullandım aylarca hem de 🫠 sütüme iyi gelmişti gerçekten. kızım 1yaşına geldiği için bıraktım artık biraz ödem yapıyordu artık. Ama genel olarak çok memnun kaldım ve farklı bir yan etki görmedim 💚 bol bol sütleriniz olsun 🎈