Merhaba güzel bayanlar 🥰
Evet yaz ayındayız ve muhakkak sizdede oluyordur fazla kilolarımızdan dolayı o olmayan güzel elbiselerimiz 🥺 Enerji düşüklüğü ve buna benzer durumlar.
Kilo vermeliyim diyip diyete başlıyoruz sonra bi andan vazgeçip düzenimizi bozuyoruz ve ardından tabikide moralimiz bozuluyor. 😕
Birlik ve beraberlik içinde olursak bence bu diyet işini birlikte harika bir duruma getirebiliriz. Eğlenerek zayıflayabiliriz.
Varmısın sende birlikte motivasyonlu bir şekilde zayıflamayaaa🥳🥳🥳🥳