ezgi1212 yanlış yapıyorsunuz 😔 10 aylık bebek çoğu şeyi damağıyla ezebilir zaten artık pürelik ayı geçmiş. 10 aylıktan beri kızımın eline hipp’in pirinç patlaklarından, humm’ın kurabiyelerinden veriyorum. Damağıyla ezip ağzında eritiyordu. Yutamayacağı şeyi zaten öğürüyor. Ama püreyle beslemeye devam ederseniz çiğneme refleksi gelişmez sonra ona alıştıramadım diye buraya sorarsınız