nazts01 Anneler benim dolapta sütlerim var göğsüm çok dolduğu için sağıyorum ama bebeğim biberonla içmiyor zorla tutuyor 2 buçuk aylık napcağımı bilmiyorum yardımcı olur musunuz
ikibaloglanannesi nazts01 Benim 3 aylık oğlumda öyleydi. Buzlukta bir sürü sütüm vardı icmiyordu evdeki biberondan(wee baby) Bende nuk marka ve e bebeğin antikolik biberonunu aldım. Şimdi gün içinde sağdigim sütü içiyor.
mamylatte Biberonu istemiyor olabilir bşneronunuz hangisi anne göğsüne benzeyen olanları daha iyi tutabilirler Bir de bebekten bebeğe değişiyor benimki de göğsümü istemiyor biberonla içiyor