kupakizi_ elif0712 ben o aylarda artık biz ne yiyorsak onu veriyordum. Sadece kendi yemeğimizi yaparken dikkat ettim tuzu baharatı salçası falan
Pamukhanim_ elif0712 benimkinde beslenme reddi var ama biz ne yiyorsak tuzsuz baharatsız şekilde ona ayırıyorum sabah kahvaltisinda blw yapabilecegi şeyleri yapıyorum tam buğday ekmekten yumurtalı ekmek pankek krep patetes tostu falan
kupakizi_ elif0712 market değilde ev yapımı kullandım hatta bebekler için özel de yapılıyor ama ben yapmadım sorun da olmadı şimdilik
eozlem Biz ne yersek onu yiyor. Evde diyet tuz ve kendi yaptığımız biber salçasını kullanıyoruz zaten.
Pamukhanim_ elif0712 ben küçük parçalara bölüp önüne bırakıyorum çok rahat yiyor hep yumuşak zararsız şeyler yedirmeye çalışıyorum