8 aylık bebeğim 4 gündür şiddetli derecede ishal yediği herseyi yarım saat geçmeden çıkarıyor.kaka tahlili temiz çıktı probiyotık kullanıyoruz,muz,patates denedım ama birturlu azalmıyor fışkırırır derecede yapıyor.Bu şekıidr olan var mı neden olabılır yada fayda gördüğünüz şeyleri söylermisiniz.