eski 22 aylık kızım ilk dişi 14 aylıkken çıktı şuanda 4 tane dişi var en son Ocak ayında çıktı dişi 6 aydır gelen diş yok bu durumu yaşayan anneler varmı art arda çıkması gerekmiyor mu