usenmedimyaptimbirvelet Isana’nın 6 bıçaklı jiletini kullanan var mı? Memnun musunuz Ben venüsün jiletini kullanıyordum 5 bıçaklı fakat başlıklarını çöpe attım çok memnunum ondan ama sizce hangisini almalıyım ısanayada şans vermek istedim
kedilipicama usenmedimyaptimbirvelet denemedim uste çıksın. Ama Venüs memnunum ben bacaklara kullaniyorum sadece batık vs yapmadı degistirirsem kötü olur diye çekiniyorum acıkcası
usenmedimyaptimbirvelet kedilipicama benimde batık yok venüsten son derece memnunum da ısanayıda aşırı övdüler 6 bıçaklı diye