kızım 11 aylık hiç böyle değildi 1 haftadır doğru düzgün ek gıda yemiyor sıcaklardan iştahı kapandı galiba zorlamıyorum 3 5 gündür sürekli ama sürekli abartısız emmek istiyor gelip tişörtümü kaldırıyor yattım öylece duruyorum günün yarısı gelip gidip emiyor bu ayda bu normal mi yenidoğandan beter şuan