Sab simplex kullanıyorum 10 gündür bebeğim 30 günlük sancı kesildimş derseniz hayır ama kabızlık vs gazı hiç çıkaramama gibi durumlar olmadı sanırım yaramayınca kabızlık felan yapıyormuş düzenli kullanıyorum sabah öğle akşam aynı saatlerde 10 ar damla