kardelenmusab Arkadaşlar lütfen yardım edin 4 aylık bebeğim var 5600 kilosu çok zayıf mama içmiyor biberonu yaklaştırınca bas bas bagrıyo iki gündür. aynı durumu yaşıyan varsa yardımcı olsun
betusmrv kardelenmusab merhaba benim bebeğimde 4 aylık kilo çok az alıyor mama önerdi doktor içiremiyorum lansinoh biberon aldım sadece bi kere aldı sonra da hiç aldıramadım aptamil konformil verdi doktor onu içmedi bi türlü tadına bi baktım acımsı haklı yani çocuk içmemekte dedim sonra bebelac aldık lansinohta içtiği bebelactı başkada içmedi hazırlıyorum hazırlıyorum boşa gidiyor hep siz hangi mamayı deniyorsunuz
alpaslanmom_ Bendede biberon reddi var asla almıyor ama mememi emiyor mamayı bıraktı kaşıkla vermeyi deneyebilirsiniz
bluemv betusmrv ben hipp kullanıyorum çok memnunum ama dünden beri benm kızımda çok içmiyor genel olarak 4.5 aylık
kardelenmusab betusmrv ben Aptamil kullandım ama ishal yaptı değiştirdim bebelac geçtim şimdi onu içiriyorum onu da içiyo 4 aylık bebeklerde iştah gerilemesi oluyormuş zaten biberon değiştirdim en sonunda ben biraz daha iyi şuan 3 4 saate bir acıkıyo veriyorum acıkmadı zaman ağzına sürmez biberonu sizin bebişler nasıl ❤️
betusmrv kardelenmusab mama almıyor hâlâ zar zor emzirmeye çalışıyorum 10-15 dk emmesi lazım 5 dk anca geceleri de sık uyanmaya başladı hangi biberonu kullanıyorsunuz peki
ruket Ne kadar doğru bir yöntem bilmiyorum ama eşimin annesi biberonun ucunu deldi daha çok mama gelsin diye kabul etti ve ben uykulu iken besledim bebeğim 4,5 aylık oldu şuan daha iyiyiz 4 aylık olmadan önce yaşadık biz