gg3848
Merhaba cevabınız için çok teşekkür ederim.
Sabah özele gittim emar verdi sonuç fıtığım patlamış. Ayağımda güç kaybı var. Ameliyat acil olman lazım dedi. Bende devlet dr. P. Tesi için randevu aldım. Eğer oda aynı şeyi söylerse olmak zorundayım gb. Ama çok zor küçük bebeğim var.
Şimdi size bir soru sormak istiyorum. Lütfen biliyorsanız ceavplayın benim için çok önemli
PAtlak fıtık vucut kendi içinde iyne ilaç tedavisi ile geçebilirmi süreç içinde 🥹🥹🥹
Benim için çok önemli bakacak kimse yok bebeğe n eyapacapımk şaşırdım çaresizim😣😣🌿