Bilgehan Merhaba arkadaşlar. Yumurta diyetimizi açacağız. Doktor yumurta sarısı ile sen yiyerek başla dedi. Ne şekilde tüketmem gerekiyor onu sormayı unuttum. Haşlanmış mi, yağda mi , fırın yemeğinde mi sizler nasıl açtınız diyeti?
Freud Bilgehan [url=https://hizliresim.com/AGYb97][img]https://i.hizliresim.com/AGYb97.jpg[/img][/url]
Mrvyksl Bilgehan doktorumuz firinlanmis olarak actirdi bize ornegin kek pogaca gibi pastane ürünleri ile basladim
ErvaKader Freud bunları annemi yiyerek açıyor acaba?bn emzirmedigim için bize yumurta hasla getir bebeğe deneyeceğiz dedi.1ay sonrasi icin
Freud Bilgehan Facebookta süt alerjili bağırsak tepkili bebekler proktokolit diye bi grup var takip edebilirsin benim çok işime yaramıştı. Geçmiş olsun.