Bugün beşte sünnetimiz var oğlum sünnet olacak 3,5 aylığız nasıl dayanıcam nasıl kıyarım diye düşünüyorum şimdi güle oynaya oyun oynuyor acaba canı yanacak mı çok ağlayacak mı nasıl iyileşecek bu gece nasıl geçecek ne kadar sürecek be zaman düzelecek aklımda bir sürü soru az önce gözlerim doldu ne yaşıyorum böyle bilemedim herkes hemen iyileşiyor diyor yorumlar hep güzel ama analık sanırım dua edin hersey güzel geçsin