aysegok31 yrn3897 bizim leke çok da fazla bazısı çok küçük bazısı daha büyük ama en büyüğü bir kola kapağı kadar flan
aygam yrn3897 foto çekmedim o anki ruh haliyle şuan ise geçti gibi birşey normal ten renginden 1.5 ton açık leke düşünün arka sırt omuz kısmında
aygam yrn3897 teşhis vitiligo değil ama korunacaksınız dedi daha çıkmaz dedi ışık altında da baktı vitiligoda bembeyaz olur renk dedi şükür bizde öyle bir durum yok