babyyboy25 Hamileyken emzirme sürecinde vs dolgundu büyüdüler vs ok ama emzirmeyi bıraktım 3 ay oldu söndüler sarktı gibi de dolgun durmuyor bunlar artık böyle mi kalacak 😂😂
aysebb babyyboy25 Benimde öyle oldu ya. Zaten büyük değilde de göğüslerim küçüktü. Dolgunlaşınca güzel görünüyordu hoşuma gitmişti. Ama söndü artık o dolgunluk yok 🍼😂
usenmedimyaptimbirvelet babyyboy25 çok çirkin görüntü oluşuyor bu arada kendine gelmeside 4-5 ayı buluyor Bida hamile kaldım da göğüslerim dolgunlaşmaya başladı nfnfjfj en sevdiğim yanı bu hamileliğin
imaddesi babyyboy25 ay bir şey diyeceğim kendinden geçmiş gibiler dmi😭 böyle gevşek gevşek bıngıl bıngıl 😭
babyyboy25 aysebb valla ha benimde hoşuma gitmişti ama şimdi bi değişik hal aldılar hiç memnun değilim 😂
Brownintens Aynı dertten muzdaribim bende henüz sütten kesmedim ama o şekilde ilk aylar çok dolgundu güzellerdi🥲bikaç aya kesicem iki yaş olucak oğlum bende
Ymomm babyyboy25 spor ve estetik başka seçenek yok sanırım bu tarz postlarda gelen yorumları okuduğum kadarıyla 😂 en iyisi kabullenöek
Nurci babyyboy25 benimkilerde balon gibi olup sonra söndü 😂 hiç memnun değilim zaten büyüktü şimdi hem büyük hem sarkık göbeğim ile aynı hizada 🤣 emzirmem bitince düzleşr mi acaba spor etki ediyor ama mesela diğer bölgeler için 1 yıl gerekiyorsa göğüs için 2 yıl gerekiyor spor
Cicektebenimcicekligunlerde babyyboy25 Emzirme bittikten 1 2 yıl sonra biraz toparlıyor. Duştan sonra soğuk su tutun. Sütyensiz gezmeyin