İyi günler oğlum şu an 3 yaşında. On gün önce tuvalet eğitimine başladım. Evet biraz geç kaldım ama kızımda 2,5 yaşında başlamıştım uzun sürmüştü çevremdekiler acele ettin demişti oyüzden oğlumda 3 yaşı bekledim. On gündür uğraşıyorum ama henüz bir kez bile çişim geldi demedi. Ben düzenli götürürsem tuvalete yapıyor. Geceleri altına kaçırmıyor çünkü geceleri çiş yapmıyor. Ama ben düzenli götürmezsem altına kaçırıyor tamamını. Görümcem bezi geri tak bir ay sonra bir daha denersin diyor ama ben takmak istemiyorum. Burada da sormak istedim bezi geri takmalı mıyım yoksa on günden uzun da sürebilir mi öğrenmesi tecrübeli annelerin fikrine ihtiyacım var 😔