hunilimomy 10-15 dakika değil, dakika başı çıkıyor. Hatta bu yorumu yazarken bile çıktı. (Bir yorumun başında bir de sonunda) Reklamı izliyorum sonuna kadar ve uygulamayı kapatmıyorum ancak halen daha reklam çıkmaya devam ediyor. Bence bir çözümü olmalı. Bu kadar sık reklam çıkması normal değil. Aralıklı çıkarsa kimse bu kadar şikayet etmez aslında. (Ücretsiz uygulamalarda reklam çıktığını bildiği için) sevgiler 🌷