Toplu cevap vereyim😊taşım 3 mm idi çekildiğim ultrason sonucunda kanal ve safranın temiz olduğu yazıyor.Bende ameliyat olacaktım fakat burdan bir bayanın ilacı kullanıp taşlarının eridiğini yazmıştı bende o şekilde doktoruma söyledim mümkün olabildiğini söyledi yılda 1 defa kontrole gelebilirsen iyi olur ama tekrar oluşması çok düşük olasılık dedi.