mikiail Çok faydasız hemde. Çünkü sevmiyor, boyamayı, legolarla dakikalarca oynamayı, diğer çocukların sevdiği oyuncakları. Özellikle gittiğimiz ayda sevmezdi 27 aylıkken gittim.
Şuan olsa belki daha iyi oynar. O zamanlar bana işkence oluyordu onu orda zorla tutmaya çalışmak
Bu ay doktora randevu aldım gidip sorucam bu dil konusunu.
Sosyallik konusunda da aşırı sosyal her ortama anında adapte olan bir çocuk değil ama vurması kırması yok, paylaşmayı yaşıtlarına göre daha çok sever, beni dinler en azından anlatnca. Bir kankası var özellikle onunla neredeyse hiç kavgasız oynuyorlar mesela. Ama herkesi sevmiyor, bir arkadaşı daha var onu aralarına almıyolar mesela. Bilmiyorum bu konuyu takmıyorum kafama, tek sorun dili benim için