Cin musallatı, büyü, al basması gibi şeylerden bahsediyorum…
Bir yanım diyor ki: “Yok artık, her şeyin tıbbî bir açıklaması var. Psikoloji, uyku felci, travma…”
Ama bir yanım da şöyle diyor: “Bunca insan yaşıyor, bazıları okutup düzeliyor, dua edince rahatlayan var… Gerçekten hiçbiri mi doğru değil?”
Kur’an’da cinlerden, büyüden bahsediliyor. Ama zamanımızda “büyü bozuyorum, musallat çözüyorum” diyenlerin çoğu ya para tuzağı ya da dolandırıcı gibi geliyor.
Eskiden böyle şeyler vardı belki, ama sanki şimdi gerçek olanı da kalmadı gibi hissediyorum…
Siz ne düşünüyorsunuz? Gerçekten var mı böyle şeyler? Yaşayan, şahit olan ya da tıbbî tarafından bakan varsa buyurun sohbete azcık sohbet edelim yahu, forum bu aralar sessiz😃