fgokce öncelikle güneş kreminin içeriği Temiz değil diye biliyorum. Atopikse kullanmayın başka daha iyi markalar var. Alırken mineral filtreli olmasına dikkat edin. Kolluk kullanacaksanız kısa kollu, simit kullanacaksanız uzun kollu mayo tercih edin. Biz hangisini giyeceksen ona göre giydiriyoruz. Mayo içine sadece mayo bez giydirin. Denizden veya havuzdan çıkınca müslin panço giydiriyorum ben. Oğlumun havuzu var denize gidince yanımıza alıyoruz. Onu da şezlongların yanına kuruyoruz. Kum oyuncaklarıyla beraber havuzda oynuyor. Ensesi kapalı uv korumalı şapkayı unutmayın. Gerçekten önemli bence.